پرسپولیس زلزله

مصاف يوونتوس و رم در هفته ششم کالچو


يوونتوس در هفته ششم سري A ميزبان رم است و ميلان در زمين پارما به ميدان خواهد رفت.


هفته ششم ليگ فوتبال ايتاليا با انجام 2 ديدار آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس،يوونتوس از 5 ديدار گذشته خود توانسته 4 پيروزي و يک تساوي بدست آورد تا صدر نشين ليگ ايتاليا باشد. آنها 4 ديدار نخست خود در اين فصل از کالچو را با پيروزي پشت سر گذاشتند ولي چهارشنبه گذشته در آرتميو فرانچي به تساوي بدون گل برابر فيورنتينا رضايت دادند تا رکورد صد در صد امتيازي خود را از دست بدهند. بيانکونري در هفته ششم در ورزشگاه تازه تاسيس خود ميزبان رم خواهد بود. جالوروسي که تاکنون توانسته 8 امتياز جمع آوري کند، در صورت پيروزي برابر صدرنشين ليگ مي‌تواند خود را به رده‌هاي بالاي جدول برساند.

در ديگر ديدار، ميلان 6 امتيازي که اکنون دهم جدول است، براي نجات خود از اين شرايط در انيو تارديني به مصاف پارما خواهد رفت. روسونري که بدترين نتيجه‌‌ها را در 82 سال گذشته گرفته است، سرمربي خود ماسيميليانو آلگري را زير فشار شديدي مي‌بيند. آنها براي فرار از اين شرايط بايد پارما را شکست دهند.

در سوي ديگر ميدان، پارما که تنها يک امتياز کمتر از ميلان دارد، با روبرتو دونادوني تحول زيادي داشته و اميدوار است بتواند با توجه به داشته‌هايش نتيجه‌هاي خوبي بگيرد. آنها در صورت پيروزي برابر ميلان، دومين پيروزي خود را کسب خواهد کرد و چهارمين شکست روسونري را به اين تيم تحميل خواهند کرد.

ساير ديدارهاي اين هفته يکشنبه برگزار خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: